TARTA CU CREMĂ ȘI FRUCTE

miercuri, iunie 01, 2016 Unknown 3 Comments



BLATUL

Ingrediente:

- 3 ouă

- 125 g unt topit / ulei

- 125 g zahăr

- 125 g făină

Preparare:

Se amestecă toate ingredientele și se pune compoziția într-o tavă specială.  Se introduce în cuptorul preîncălzit la 180 grade Celsius, timp de aproximativ 20 minute.

CREMA

Ingrediente:

- 100 g zahăr

- 500 ml lapte

- 3 gălbenușuri de ou

- 50 g făină de amidon

- semințe de la o păstaie de vanilie

Preparare:

- Se încălzesște laptele cu zahărul și se oprește focul când încep să fiarbă. Nu trebuie să ajungă în punctul de a fierbe.

- Se amestecă gălbenușurile cu făina iar când compoziția de mai sus ( laptele și zahărul) mai este puțin călduță se amestecă cu acestea (gălbenușurile cu făina).

- Se pune toată compiziția pe foc și se amestecă încontinuu până când rezultă o cremă consistentă.

TARTA DE FRUCTE

După ce se răcește tarta, se însiropează cu suc de portocale/mere/pere sau se face un sirop din apă cu zahăr.

Se adaugă crema preparată mai sus și se pun fructe taiate felii sau cuburi. În funcție de sezon se pot folosi doar căpșuni, doar fructe de pădure sau fructe din conserve cu banane, kiwi și ce alte fructe preferați.

La sfârșit, se adaugă peste fructe gelatină transparentă ce poate fi găsită în orice supermarket.








Varianta cu diverse fructe






Mai jos am folosit gelatină colorată.



Aștept să-mi spuneți dacă ați încercat rețeta și dacă v-a plăcut rezultatul!

Mă găsiți pe FACEBOOK și INSTAGRAM unde îmi puteți pune întrebări, puteți vedea ce gătesc zi de zi și, de asemenea, îmi puteți spune ce rețete ați dori sa găsiți pe blog!



Vă doresc o zi frumoasă și spor la gătit!



3 comentarii:

  1. Totul arata delicios!! Sigur voi incerca si eu aceasta reteta! Mmm yummi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata absolut minunat tarta si sunt sigura ca e divina la gust! <3

    RăspundețiȘtergere