TARTĂ CU CREMĂ DE VANILIE, LĂMÂIE ȘI TOPPING DE CĂPȘUNI

joi, iulie 28, 2016 Unknown 2 Comments




Bună ziua! Pentru astăzi am pregătit o delicioasă tartă cu cremă de brânză si lămâie. Prăjitura seamană foarte mult cu un cheesecake în ceea ce privește crema însă blatul este diferit.

BLAT

- 125 grame unt ( la temperatura camerei)

- 100 grame zahăr pudră

- 2 gălbenușuri de ou

- 2 linguri de lapte

- 250 grame făină

- coaja rasă de la o lămâie

- un praf de sare

CREMA

- 2 ouă

- 2 albușuri

- 6 linguri de zahăr

- 1 lingură griș

- 150 grame smântână

- 150 grame brânză proaspată

- coaja rasă de la o lămâie

- esență de vanilie


PREPARARE

Se amestecă toate ingrediente pentru blat și se formează un aluat care se lasă la frigider timp de o jumătate de oră.

Pentru cremă, se amestecă  2 gălbenușuri, brânza proaspată, smântâna, zahărul, grișul, coaja de la lămâie și esența de vanilie. Separat, se bat cele 4 albușuri spumă și se adaugă peste compoziția de mai sus puțin câte puțin, amestecând ușor cu o paletă. 

Blatul se aranjează într-o formă specială, de preferat una care sa aibă colțurile ondulate pentru a-i da un aspect mai frumos.

Peste blat se pune compoziția preparată.

Timp :: 30 minute
Temperatură :: 180 grade

OPTIONAL

Eu am ales sa decorez tarta cu un topping de căpșuni care poate fi preparat foarte ușor astfel: într-o cratiță, puneți căpșuni foarte coapte și zahăr și le lăsați pe foc aproximativ o jumătate de oră până se obține o compoziție gelatinoasă. 

Când se răcește, se poate pune deasupra tartei atât pentru decor dar și pentru a echilibra gustul acrițor al cremei.












Aștept să-mi spuneți dacă ați încercat rețeta și dacă v-a plăcut rezultatul!

Mă găsiți pe FACEBOOK și INSTAGRAM unde îmi puteți pune întrebări, puteți vedea ce gătesc zi de zi și, de asemenea, îmi puteți spune ce rețete ați dori sa găsiți pe blog!


Vă doresc o zi frumoasă și spor la gătit!

2 comentarii: